Maso - rozhoduje způsob přípravy, volte libové kousky

14. března 2008 v 17:44 |  Zajímavé články
Plněný řízek smažený s hranolky
Energetická hodnota: 1 700 kJ běžná porce řízku, 1 830 kJ hranolky/150 gramů
Co vadí nejvíc: zejména množství tuku
Hodnocení: jídlo tohoto typu spojuje dohromady několik negativ, namátkou tučné maso, tuk nasáklý do jeho obalu i do hranolek, náplň ze sýra. Zlepšit se moc nedá, raději si dejte něco jiného.
Když už musíte mít tento typ masa, volte jako přílohu jen zeleninu.
Znojemský guláš s pěti knedlíky
Energetická hodnota: 3 050 kJ (guláš 1 500 kJ, knedlíky 1 550 kJ)
Co vadí nejvíc: knedlíky v kombinaci s jíškou z omáčky
Hodnocení: nejlepší na celém jídle je relativně libové hovězí maso, ale knedlíky si dejte nejvýše dva a také s omáčkou šetřete.
Obecně se snažte podobným jídlům vyhýbat a zvykat si na lehčí kuchyni.
Rizoto z mletého vepřového masa se sýrem
Energetická hodnota: 3 200 kJ/300 gramů
Co vadí nejvíc: tučné maso
Hodnocení: vepřové s kousky tuku vám dodá mnohem víc energie než libové hovězí, přitom bílkovin, které doopravdy potřebujete, je v jídle jen minimum.
Zapečené šunkové flíčky
Energetická hodnota: 4 200 kJ/300 gramů
Co vadí nejvíc: velikost porce
Hodnocení: jídlo často připravované ze zbytků, a tudíž i z tučného masa se s hubnutím nesnese, když už, bylo by lepší s libovým uzeným, ale vadí i těstoviny z bílé mouky
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama